Kommentek

  • Kicsi_lány: Azt hiszem Nikon D60 de nem biztos...Meg van hozzá még kiegészitőnek plusz objektum is. (2010.06.06. 21:00) Új masina
  • Kicsi_lány: Köszönjük Milu, igyekszünk :-) (2010.02.18. 13:42) TordasZoo 3. forduló
  • Kicsi_lány: @Milu75: Örülök, hogy idetaláltál :-) Várunk februárban is, majd B-Cre felteszi hamarosan Adri a f... (2010.01.22. 15:46) Beagle túra

2010.03.23. 18:58 Kicsi_lány

Régi barátok!

Voltunk ma jó nagyot sétálni! Elkisértem anyut a boltba, mert nagy kényszert éreztem kutyát sétáltatni :D Mivel a boltba nem lehet bevinni az ebeket ezért elmentem egy-két kört tettem az áruház körül. Séta közbe hirtelen a távolba feltünt régi barátunk, Zazi egy tacskó-beagle kutyus! Még több éve ismertük meg a parkba és nagyon szeretjük Őket. Sajnos Zazi kicsit bekattant és már nem jártak ki parkba aztán elmaradozott a kapcsolat közöttünk és már 2-3 éve nem tudunk semmit egymásról. De csodák csodájára a gazdi és Zazi is megismert minket, Biggie örömtáncot lejtett mindkettőjüknek! Olyan jó volt végre újra találkozni velük!!!! A gazdija már öreg és sokszor nincs ideje és energiája levinni sétálni Zazit és mivel panel kutya ezért elmaradhatatlan a napi séta szóval Zazimami régebben megkérte egyik ismerősét, hogy vigye el minden nap megfuttatni a csajszit de sajnos a munkája már nem engedi meg neki ezt (Zazi tulajdonosa is dolgozik még, igy neki is van, hogy későn ér haza) Na ebből csak annyit akarok kihozni, hogy megkérdezte Tőlem, nem e akarok kutyát sétáltatni pénzért....Azonnal rávágtam, hogy nanááá de a pénzt nem fogadom el! Majd rámir iwiw-en és megbeszéljük a részleteket, kapok kulcsot a lakáshoz meg hasonlók!.Jajj alig várom már!!!!!

Most egy kis OFF:
Sajnos anyagi helyzetünk nem engedi meg nekem, hogy nyáron kiutazzak Németországba a Junior EO-ra szóval most nagyon magam alatt vagyok.....Év eleje óta erre készültem és nem jött össze :( A remény hal meg utoljára, még van bennem egy kis erő, hogy hiiggyek benne, hogy sikerülni fog kijutni de hát.....mindhiába :((((

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://beaglepower.blog.hu/api/trackback/id/tr381863157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása