Kommentek

  • Kicsi_lány: Azt hiszem Nikon D60 de nem biztos...Meg van hozzá még kiegészitőnek plusz objektum is. (2010.06.06. 21:00) Új masina
  • Kicsi_lány: Köszönjük Milu, igyekszünk :-) (2010.02.18. 13:42) TordasZoo 3. forduló
  • Kicsi_lány: @Milu75: Örülök, hogy idetaláltál :-) Várunk februárban is, majd B-Cre felteszi hamarosan Adri a f... (2010.01.22. 15:46) Beagle túra

2010.06.30. 18:58 Kicsi_lány

Videók

Kaptam ma videót amiről álmodni se mertem volna, hogy valaki is felvette de most nagyon boldog vagyok, hogy meglett örökitve :D Rogz kupa csapatváltós videóról van szó, köszönet érte Zitáéknak (L)

 

Aztán van itt még Maya jumping futam:

 

Biggie jumping:

 

 

Biggie A1 futam:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://beaglepower.blog.hu/api/trackback/id/tr422121427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása