Kommentek

  • Kicsi_lány: Azt hiszem Nikon D60 de nem biztos...Meg van hozzá még kiegészitőnek plusz objektum is. (2010.06.06. 21:00) Új masina
  • Kicsi_lány: Köszönjük Milu, igyekszünk :-) (2010.02.18. 13:42) TordasZoo 3. forduló
  • Kicsi_lány: @Milu75: Örülök, hogy idetaláltál :-) Várunk februárban is, majd B-Cre felteszi hamarosan Adri a f... (2010.01.22. 15:46) Beagle túra

2010.06.14. 13:04 Kicsi_lány

Sződliget

2010.06.06-án voltunk Sződligeten agility versenyen. Sajnos nem úgy sikerültek a dolgok ahogy elterveztük. Én se voltam a toppon sőt, egész nap kómás voltam a szombat után (beagle day) és Maya is teljesen kikészült. 3 futam volt, mindháromban kizártak bennünket...Lehet betett az is, hogy nagyon meleg volt és fülledt időt fogtunk ki de bennem volt a legnagyobb hiba hiszen semmi kedvem nem volt ott lenni abban a pillanatban és nagyon fáradt voltam és ilynekor naná, hogy a kutyára is átterjed ez a dolog. Nem baj majd máskor :)
Megjegyzés: életem első A2-es versenye volt és nagyon szuper pályák voltak, nem rossz ez a szintlépés :D Kedvenceim a forgolódós futamok és most pont ilyenek voltak :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://beaglepower.blog.hu/api/trackback/id/tr212080736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása